FAQ

VEELGESTELDE VRAGEN
 
BESTELLEN
HOE KAN IK EEN BESTELLING PLAATSEN?
Het plaatsen van een bestelling is gemakkelijk en veilig. Allereerst selecteer je de gewenste producten en voeg je deze toe aan je winkelwagen. Via de knop aan de rechterzijde van de website kun je de winkelwagen bekijken en, indien gewenst, de aantallen per product aanpassen, een product verwijderen of bijpassende producten toevoegen door verder te winkelen. Op de pagina van de winkelwagen zie je ook het totaalbedrag. Het bedrag is incl. de berekende BTW. In stap 1 kunt u ook aangeven hoe u wilt betalen. Bij het eerste onderdeel kies je de gewenste betaalmethode. Alle betalingen worden in een beveiligde omgeving verwerkt
Om je een duidelijk overzicht te geven hebben we alle informatie op één pagina verwerkt. Bij het tweede onderdeel vul je de adresgegevens en e-mailadres in. Check deze goed wanneer ze ingevuld zijn want we gebruiken deze voor alle toekomstige correspondentie. Onderdeel 4 laat een overzicht zien van je bestelling. Controleer deze dus goed voordat je de bestelling afrond. Ook kun je nog een opmerking plaatsen bij de bestelling. Ga je akkoord met de algemene voorwaarden dan kun je de bestelling afronden of verder winkelen. Wanneer je klikt op de knop afrekenen, na stap 4 in de checkout, dan ga je betaalverplichting en overeenkomst aan voor deze bestelling. Uiteraard behoudt je het recht om de bestelling te annuleren.
Zodra de bestelling met de gekozen betaalmethode verwerkt is krijg je een orderbevestiging met verdere informatie.

HOE KAN IK ZIEN OF EEN PRODUCT OP VOORRAAD IS?
Wij berichten u telefonisch of per e-mail altijd als een product niet binnen 3 dagen verzonden wordt of niet binnen de 3 dagen afgehaald of geleverd kan worden. Het is mogelijk door het grote assortiment dat een artikel even niet voorradig is en dit niet direct op de site staat vermeld. 

OP WELKE MANIEREN KAN IK BETALEN?
Je kunt contant betalen bij afhalen, via belfius direct net, ING home’pay, KBC/CBC betaalknop, overboeking, SOFORT banking, bancontact of ideal.
BANCONTACT is de meest gebruikte online betaalmethode in België. Met behulp van bancontact kun je zelf kiezen met welke van de aangesloten banken je wilt betalen. 
Alle betalingen worden verzorgd via de betalingsprovider Mollie BV.
Kies je voor de optie Overboeking? Let er dan op dat de bestelling na ontvangst van de betaling wordt verzonden.

 
IK HEB EEN BESTELLING GEPLAATST. HOE WEET IK DAT DEZE VERWERKT IS?
Je bestelling is correct verwerkt wanneer je een e-mail met de orderbevestiging van ons hebt ontvangen.
Heb je geen orderbevestiging ontvangen, neem dan contact op : 0483/38.95.45 of info@ballooke.be

 
HEBBEN JULLIE OOK EEN WINKEL?
We hebben momenteel geen winkel waar je kunt rond 'snuffelen'. Wel hebben we een bureau waar we een gesprek kunnen voeren en uw wensen kunnen bespreken, alsook waar de gekochte producten afgehaald kunnen worden.

Hoe zit het met de BTW? 
Prijzen
De genoemde prijzen op de website zijn inclusief 21% BTW. De enige uitzondering zijn de snoeptaarten, deze zijn inclusief 6% BTW.
 
KLACHTENPROCEDURE
MIJN PRODUCT IS NIET NAAR WENS, WAT KAN IK DOEN?
Wanneer een product niet aan je verwachting voldoet kun je deze retourneren. Bekijk onder de kop info garantie en retour hoe je producten terug kunt sturen en wat de voorwaarden zijn.

Ik heb een klacht. Wat nu?
Wij doen onze uiterste best om je ervaring met ons naar wens te laten verlopen. Helaas komt het wel eens voor dat de producten of service niet zo zijn zoals je had verwacht. Uiteraard gaan we dit oplossen voor je. Je kunt ons een e-mail sturen via info@ballooke.be of telefonisch bereiken op 0483/38.95.45. Wanneer het een klacht betreft over een product dan vragen wij altijd om een foto mee te sturen zodat we de klacht direct in behandeling kunnen nemen.
Wij nemen klachten serieus en je kunt binnen 24 uur (op werkdagen) een reactie van ons verwachten. We gaan dan op zoek naar een passende oplossing en zijn pas tevreden wanneer jij dat ook bent.

Heb ik garantie op mijn bestelde product?
Ja, op al onze geleverde producten is de wettelijke garantie van toepassing. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat je er, in alle redelijkheid, van mag verwachten. Is dit niet het geval dan zullen wij, Ballooke, zorgen voor herstel of vervanging van het product. Wanneer er geen verdere oplossing is zullen wij het aankoopbedrag restitueren. Aan het bovenstaande recht is geen termijn gekoppeld aangezien het ene product langer mee gaat dan het andere en van het ene product wordt ook weer meer verwacht dan van het andere. Let op dat voor geleverde ballondecoraties na oplevering/overdracht geen garantie geldt. 

 
Retourneren
Op de pagina info garantie en retour vind je alle informatie over het retourneren van een artikel. Via een retouraanvraag vult u een formulier in en doet u de aanvraag tot een retour.